tisdag 7 juni 2011

Det kom ett mail..

från "Linda", en av oerhört många som hört av sig. Så här skriver "Linda" och läs även hennes blogg om hur hon känner inför hur myndigheterna behandlat Thang och Ly!

"Hej!

Jag vet egentligen inte hur jag ska börja det här mailet så jag går väl rakt på sak.

Jag är så fruktansvärt upprörd över hur Thang o Ly blir behandlade att jag håller på att explodera... Men istället för att göra det så valde jag att skriva ett blogginlägg om allt. Anledningen till att jag mailar dig o berättar det är att jag ville kolla så att det är ok.
Det är inte mycket jag kan göra rent praktiskt men skriva om det kan jag iaf.

Här är länken till blogginlägget: http://hotspots2a.wordpress.com/2011/06/06/hur-tanker-migrationsverket-egentligen/

Önskar dig/er lycka till i er fight!

MVH "Linda" "

(Linda heter egentligen något annat)

"Linda" var mycket artig och undrade om det var okej att skriva om det. Självfallet och läser du bloggare eller annan skribent så vet du att det är fritt fram. Varenda rad om Thang och Ly är viktiga rader! Heja!

1 kommentar: